Spring navigation over og søg
Begrænset support til Internet Explorer. Du kan opleve problemer med flere af funktionerne, da Internet Explorer er forældet. For en bedre oplevelse og fuld funktionalitet, anbefaler vi, at du skifter over til Chrome, Edge, Firefox eller en lignende browser. Öppna i Microsoft Edge
Virksomhedskommunikation

Kanalstrategi

Før du lægger en kanalstrategi for din virksomhedskommunikation, er det afgørende at kende de enkelte kanalers muligheder og styrker.

Du kan skræddersy din kanalstrategi

Vi kan håndtere både fysisk og digital kommunikation til den enkelte modtager og giver dig rig mulighed for at skræddersy den kanalstrategi, der passer til din virksomhed og dine modtagere. Dit kanalvalg i den enkelte situation bør være baseret på:

  • formål
  • målgruppe
  • indhold
  • samlet økonomi – udgifter set ift. udbytte

Kend de enkelte kanalers muligheder og styrker

Før du lægger en kanalstrategi for din virksomhedskommunikation, er det afgørende at kende de enkelte kanalers muligheder og styrker. Både enkeltvis og i kombination med hinanden. Mange gange vil det være en kombination af fysiske og digitale kanaler, der er mest effektiv.

Lad dine modtagere vælge

Tendensen er, at virksomhedskommunikation i stigende grad foregår via multikanaler drevet af modtagerpræferencer. Så hvorfor ikke spørge dine kunder via et brev eller e-Boks, hvordan de vil modtage forskellige typer af kommunikation, fx årsopgørelser, fakturaer og markedsføring? Vi håndterer gerne distributionen ud fra modtagernes præferencer.

Kontakt os eller book et møde

Kontakt din salgskonsulent eller Kundeservice Erhverv.