Stærkt, lokalt samarbejde øgede kundetilfredsheden
Konges Sløjd er et livstilsbrand for børn, med fokus på kvalitet, funktionalitet, æstetik og ansvarlig produktion. De har en international designprofil med kant og personlighed, der har været en stor succes blandt danske mødre og nu går sin sejrsgang over resten af Europa.
Stigende efterspørgsel gav udfordringer
Konges Sløjd har oplevet stor efterspørgsel på deres produkter i Frankrig. Thomas Ernfeldt, COO i Kongens Sløjd, fortæller, at de franske forældre er vilde med firmaets legetøjsprodukter og Home-kollektionen.
Samtidig med den stigende efterspørgsel har han desværre også oplevet problemer med de fragtleverandører, som Konges Sløjd benyttede sig af:
“Specifikt for Frankrig har det været en udfordring at finde pålidelige samarbejdspartnere, som kan levere kvalitet til en markedskonform pris, og som kan levere med lokalt efterspurgte udbydere. Det ser vi endelig er lykkedes, med produktet fra PostNord og deres samarbejdspartner Chronopost.”

Vi har oplevet klare forbedringer efter vi startede samarbejdet med PostNord, dels i forhold til transittid, og særligt i forhold til kvaliteten. Det er noget vi kan aflæse direkte i vores kundetilfredshedsmålinger.

Stærkt netværk giver glade kunder
Samarbejdet med PostNord og Chronopost har løst en mindre gordisk knude for virksomheden, hvor efterspørgslen steg, kunderne var glade for produkterne, men hvor de desværre ikke oplevede at fragten matchede Konges Sløjds høje kvalitetsniveau:
“Vi har oplevet klare forbedringer efter vi startede samarbejdet med PostNord, dels i forhold til transittid, og særligt i forhold til kvaliteten. Det er noget vi kan aflæse direkte i vores kundetilfredshedsmålinger”, fortæller Thomas Ernfeldt og glæder sig over det nye fragtsamarbejde med PostNord og et stærkt netværk af internationale partnere .
Derfor valgte Konges Sløjd PostNord
Stærkt, lokalt samarbejde i Frankrig
Kort leveringstid
Konkurrencedygtige priser